בניית חנות וירטואלית

יתרונות בניית חנות וירטואלית

לבניית חנות וירטואלית יש כמה יתרונות, בין אם אתם משתמשים בחנות וירטואלית כדי למכור מוצרים לצד העסק הרגיל שלכם או כעסק עצמאי במסחר אלקטרוני.

בניית חנות וירטואלית מציעה יתרונות רבים לעסקים המעוניינים להרחיב את טווח הלקוחות  שלהם ולהגדיל את המכירות.

רשימת הסיבות מדוע בניית חנות וירטואלית תזניק את העסק שלך

בין אם אתם משלבים אותה עם חנות הפיזית שלך או מפעילים אותה באופן עצמאי, הנה כמה יתרונות מרכזיים של חנות וירטואלית:

1. עלות – באופן כללי, חנות וירטואלית עולה פחות מבחינה כלכלית, פיזית ותפעולית מאשר חנות פיזית.

2. עלויות שיווק נמוכות יותר עם מיקוד טוב יותר – קידום מכירות מקוון יכול להיות מכוון יותר ללקוחות פוטנציאליים מאשר באמצעות מדיה קונבנציונלית. זה גם הרבה יותר זול, למשל, לשלוח הודעת שיווק בדואר אלקטרוני ל -1,000 לקוחות מאשר לשלוח 1,000 עלונים בדואר.

3. טווח גיאוגרפי מורחב: חנות אינטרנטית היא ארצית ואפילו בינלאומית בהתאם למוצר. 

4. זמינות 24/7: עם הזמנה אוטומטית ועיבוד תשלומים, המכירות ניתנות לביצוע בכל עת, ולקוחות יכולים לקנות כאשר זה מתאים להם.

5. גמישות רבה יותר: חנות וירטואלית יכולה להתעדכן באופן מיידי ולעתים קרובות ככל שתרצה – לדוגמה, כדי לקדם את ה'עסקה של היום' בדף הראשון שלך, ללא צורך בחומר תצוגה מודפס יקר.

6. בסיס לקוחות פוטנציאלי רחב יותר: חנות וירטואלית הוא ערוץ קנייה נוסף, המסוגל למשוך לקוחות שלא רכשו בעבר.

7. שיפור פרופיל הלקוחות, עם הזדמנות למקד לקוחות פוטנציאלים למוצרים ושירותים על סמך קניית נתונים.

8. הגדלת החשיפה של העסק שלך: באמצעות השקעה במנועי חיפוש וקידום מכירות מקוון, חנות וירטואלית הופכת לנגישה יותר ללקוחות המחפשים את המוצרים שלך.

9. היכולת לספר לאנשים על העסק שלך: בניית חנות וירטואלית מסייעת לספק מידע על שעות הפתיחה, פרטים ליצירת קשר ותשובות לשאלות נפוצות.

10. עוד ערוץ שיווק: בניית חנות וירטואלית יכולה לתמוך במאמצי השיווק הדיגיטלי שלך על ידי סקירות של לקוחות ועדויות.

שיקוף הייחודית של החברה מול המתחרים.

אתר אינטרנט בכלל וחנות אינטרנטית בפרט צריך להיות קל ונוח להתמצאות על ידי הגולשים ( גם מבחינת גוגל ) וקל ונוח לעדכונים על ידי בעל האתר.

בקורת גג בניית חנות וירטואלית נעשית כך שבעלי העסק הם בעלי החנות הבלעדיים!

כל עסק צריך להיות הבעלים של החנות, ללא התחייבויות וללא דמי שכירות לבונה האתר.

בניית חנויות ואתרים בקורת גג נותנת לכם את הביטחון שהחנות אכן שלכם! הדומיין נקנה על שם בעל העסק, האחסון נקנה על שם בעל העסק ואין דרישות תשלום מסתוריות.

אנחנו עוסקים בתחום בניית חנויות וירטואליות ואתרים שנים רבות

במשך השנים עזרנו לחברות להציג ולשפר את הנראות שלהם באינטרנט: על ידי בניית חנויות וירטואליות, בניית אתרים, קידום אתרים אורגני וקידום ממומן. 

אתרי האינטרנט והחנויות נבנים רק לאחר חקר מקיף סביב העסק:  הבידול וחקר מילות מפתח: מה באמת הלקוחות הפוטנציאלים מחפשים.

מבחינתנו כל עסק הוא עולם ומלואו

אנו בונים חנויות וירטואליות למוצרים ושירותים לעסקים קטנים וגדולים.

שלבי בניית חנויות וירטואליות

התהליך של בניית חנות וירטואלית בנוי בצורה כזאת שיחסוך זמן וכסף לבעלי החנות.

בשיחת טלפון נלמד את העסק: המוצרים או השירותים, הבידול, הלקוחות, קהל היעד ועוד.

בשלב שני – נערוך חקר מקיף בכל הקשור למוצרים ולשירותים: חקר מילות מפתח, לקוחות פוטנציאליים ומתחרים.

בשלב השלישי תכנון החנות יחל – בהתאמה מושלמת לכל מה שלמדנו על העסק.

בשלב הרביעי – החנות תבנה עם המוצרים.

כמה טיפים לבעלי חנות וירטואלית

השתמשו בכלי אנליטיקה כדי לאסוף נתונים על התנהגות לקוחות, העדפות ודפוסי רכישה, מה שיאפשר לך להתאים את ההצעות ואת אסטרטגיות השיווק שלך לתוצאות טובות יותר.

1. מעקב אחר ביצועים: עקבו אחר מדדי ביצועים מרכזיים כגון תנועה, שיעורי המרות ומעורבות לקוחות כדי להעריך את האפקטיביות של החנות המקוונת ולקבל החלטות מושכלות.

2. הרחיבו את מגוון המוצרים: הוסיפו בקלות מוצרים או שירותים חדשים לחנות ללא מגבלות של שטח מדף פיזי, מה שמאפשר גיוון של מוצרים גדולים יותר.

3. הסתגלו לטרנדים: הגיבו במהירות למגמות השוק ולדרישות הצרכנים על ידי עדכון החנות שלכם עם תכונות חדשות, מבצעים או הצעות מוצרים בזמן אמת.

4. התאמה אישית: הציעו המלצות מותאמות אישית, מבצעים ותמיכת לקוחות בהתבסס על נתוני משתמשים ואינטראקציות, תוך שיפור חווית הקנייה הכוללת.

מתלבטים ? בניית חנות וירטואלית יתרונות לסיכום

1. זמינות 24/7: בניגוד לחנויות פיזיות עם שעות פעילות מוגבלות, חנות וירטואלית מאפשרת ללקוחות לעשות קניות בכל זמן ובכל מקום, מה שמאפשר לך לתת מענה לקהל עולמי על פני אזורי זמן שונים.

2. בסיס לקוחות מורחב: על ידי שבירת מחסומים גיאוגרפיים, אתם יכולים להגיע ללקוחות מעבר לאזור המקומי שלכם ולמקד לקהל רחב יותר, מה שמוביל להגדלת הזדמנויות מכירה.

3. עלות-תועלת: הפעלת חנות וירטואלית כרוכה בדרך כלל בעלויות  נמוכות יותר בהשוואה לתחזוקת חנות פיזית, מכיוון שמבטלים הוצאות כמו שכירות, שירותים וכוח אדם.

4. יעילות שיווק: קמפיינים שיווקיים מקוונים יכולים להיות חסכוניים וממוקדים יותר משיטות שיווק מסורתיות, ומאפשרים לכם להגיע ללקוחות פוטנציאליים בדיוק.

5. חווית קניות נוחה: קניות מקוונות מציעות נוחות ללקוחות שיכולים לעיין במוצרים, להשוות מחירים ולבצע רכישות מהנוחות של ביתם או בדרכים.

6. מסחר בטלפון הנייד: עם השימוש הגובר בסמארטפונים ובטאבלטים, חנות וירטואלית מבטיחה שהעסק שלך יהיה נגיש למשתמשים ניידים, ותופסת פלח שוק הולך וגדל.

צרו קשר לשוחח עם פנינה ולטר

לשיחה בוואטסאפ
אשמח לעזור
היי, איך אפשר לעזור?
Call Now Button