בניית חנות וירטואלית

יתרונות בניית חנות וירטואלית

לבניית חנות וירטואלית יש כמה יתרונות, בין אם אתם משתמשים בחנות וירטואלית כדי למכור מוצרים לצד העסק הרגיל שלכם או כעסק עצמאי במסחר אלקטרוני.

קראו את רשימת הסיבות מדוע חנות וירטואלית יכולה להיות נהדרת עבור העסק שלך

1. עלות – באופן כללי, חנות וירטואלית עולה פחות מבחינה כלכלית, פיזית ותפעולית מאשר חנות פיזית.

2. עלויות שיווק נמוכות יותר עם מיקוד טוב יותר – קידום מכירות מקוון יכול להיות מכוון יותר ללקוחות פוטנציאליים מאשר באמצעות מדיה קונבנציונלית. זה גם הרבה יותר זול, למשל, לשלוח הודעת שיווק בדואר אלקטרוני ל -1,000 לקוחות מאשר לשלוח 1,000 עלונים בדואר.

3. טווח גיאוגרפי מורחב: חנות אינטרנטית היא ארצית ואפילו בינלאומית בהתאם למוצר. 

4. זמינות 24/7: עם הזמנה אוטומטית ועיבוד תשלומים, המכירות ניתנות לביצוע בכל עת, ולקוחות יכולים לקנות כאשר זה מתאים להם.

5. גמישות רבה יותר: חנות וירטואלית יכולה להתעדכן באופן מיידי ולעתים קרובות ככל שתרצה – לדוגמה, כדי לקדם את ה'עסקה של היום' בדף הראשון שלך, ללא צורך בחומר תצוגה מודפס יקר.

6. בסיס לקוחות פוטנציאלי רחב יותר: חנות וירטואלית הוא ערוץ קנייה נוסף, המסוגל למשוך לקוחות שלא רכשו בעבר.

7. שיפור פרופיל הלקוחות, עם הזדמנות למקד לקוחות פוטנציאלים למוצרים ושירותים על סמך קניית נתונים.

8. הגדלת החשיפה של העסק שלך: באמצעות השקעה במנועי חיפוש וקידום מכירות מקוון, חנות וירטואלית הופכת לנגישה יותר ללקוחות המחפשים את המוצרים שלך.

9. היכולת לספר לאנשים על העסק שלך: בניית חנות וירטואלית מסייעת לספק מידע על שעות הפתיחה, פרטים ליצירת קשר ותשובות לשאלות נפוצות.

10. עוד ערוץ שיווק: בניית חנות וירטואלית יכולה לתמוך במאמצי השיווק הדיגיטלי שלך על ידי סקירות של לקוחות ועדויות.

שיקוף הייחודית של החברה מול המתחרים.

אתר אינטרנט בכלל וחנות אינטרנטית בפרט צריך להיות קל ונוח להתמצאות על ידי הגולשים ( גם מבחינת גוגל ) וקל ונוח לעדכונים על ידי בעל האתר.

בקורת גג בניית חנות וירטואלית נעשית כך שבעלי העסק הם בעלי החנות הבלעדיים!

כל עסק צריך להיות הבעלים של החנות, ללא התחייבויות וללא דמי שכירות לבונה האתר.

בניית חנויות ואתרים בקורת גג נותנת לכם את הביטחון שהחנות אכן שלכם! הדומיין נקנה על שם בעל העסק, האחסון נקנה על שם בעל העסק ואין דרישות תשלום מסתוריות.

שלבי בניית חנויות וירטואליות

התהליך של בניית חנות וירטואלית בנוי בצורה כזאת שיחסוך זמן וכסף לבעלי החנות.

בשיחת טלפון נלמד את העסק: המוצרים או השירותים, הבידול, הלקוחות, קהל היעד ועוד.

בשלב שני – נערוך חקר מקיף בכל הקשור למוצרים ולשירותים: חקר מילות מפתח, לקוחות פוטנציאליים ומתחרים.

בשלב השלישי תכנון החנות יחל – בהתאמה מושלמת לכל מה שלמדנו על העסק.

בשלב הרביעי – החנות תבנה עם המוצרים.

אנחנו עוסקים בתחום בניית חנויות וירטואליות ואתרים שנים רבות

במשך השנים עזרנו לחברות להציג ולשפר את הנראות שלהם באינטרנט: על ידי בניית חנויות וירטואליות, בניית אתרים, קידום אתרים אורגני וקידום ממומן. 

אתרי האינטרנט והחנויות נבנים רק לאחר חקר מקיף סביב העסק:  הבידול וחקר מילות מפתח: מה באמת הלקוחות הפוטנציאלים מחפשים.

מבחינתנו כל עסק הוא עולם ומלואו

אנו בונים חנויות וירטואליות למוצרים ושירותים לעסקים קטנים וגדולים.

צרו קשר לשוחח עם פנינה ולטר

לשיחה בוואטסאפ
אשמח לעזור
היי, איך אפשר לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן