בניית אתרי תדמית

אני מספקת שירותי בניית אתרי תדמית המספקים תוצאות

בניית אתרי תדמית לעסקים דורשת מומחיות, אני משתמשת ב 18 שנות הניסיון שלי בבניית אתרים וקידום בגוגל כדי שהאתר יהיה מרשים (במחשב ובנייד) ויטוס מהר במעלה גוגל.

אתרי תדמית הם נכס – הבית של העסק – אצלי אתם בעלי האתר! 
 
אני מעניקה לכם את הביטחון שהאתר אכן הרכוש שלכם! הדומיין תמיד נקנה על שם בעל המשרד/העסק, האחסון נקנה על שם בעל המשרד/העסק ואין אף דרישת תשלום מסתוריות.

אני בונה אתרי תדמית רק במערכת WordPress – מערכת ניהול תוכן המובילה בעולם שגוגל מאוד אוהב ומקדם. מערכת וורדפרס היא מאוד ידידותית ונוחה לשימוש ומאפשרת תפעול קלה לשנות, לערוך ולהוסיף תוכן, טקסט, תמונות וסרטונים בקלות ובאופן עצמאי. 

כל אתרי התדמית, חנויות, קטלוגים וכו' שאני בונה הם ריספונסיביים –  מותאמים לגלישה בסמארטפונים וטאבלטים. נקודה זו חשובה מאוד בימים בהם כמעט כולם גולשים באמצעות מכשירים ניידים.

בניית אתרי תדמית - מתיק העבודות על קצה המזלג

בניית אתר תדמית למעצבת פנים

בניית אתר תדמית נעשתה לאחר חקר מילות מפתח, כולל כל שירותים המוצעים. האתר נבנה בשפת העסק וכולל את כל הפרוייקטים שבוצעו וכמובן הנעה לפעולה בכל דף.

בניית אתר תדמית לעורכת דין

בניית אתר תדמית לעורכת דין דיני משפחה. האתר נבנה לאחר חקר מילות מפתח מקיף ואפיון מדוייק. האתר מכיל את כל השירותים, בדיני משפחה, שהמשרד מעניק.

בניית אתר תדמית באנגלית לחברה שקהל היעד שלה לקוחות בחו"ל

בניית אתר תדמית באנגלית לחברת TECOM (גם העברית נבנה). קהל היעד של החברה לקוחות בחו"ל והדגש הושם על כך.

בניית אתר תדמית דו לשוני למאפרת אומנותית

בניית אתר תדמית למאפרת אומנותית ישראלית חיה בסינגפור. הדגש הושם על הפרוייקטים המדהימים שלה ולהנעה לפעולה.

שלבי בניית אתרי תדמית

התהליך של בניית אתרי תדמית נעשה במחשבה מדויקת:

שלב הראשון – בשיחת טלפון אלמד את העסק, שנות ניסיון, היסטוריה, קהל היעד של העסק ועוד.

שלב שני – אני אערוך חקר מקיף עם כל הכלים העומדים לרשותי כטייסת גוגל: חקר מילות מפתח, לקוחות פוטנציאליים ומתחרים.

שלב השלישי – אני אאפיין את האתר – בהתאמה לכל מה שלמדתי מהחקר שביצעתי.

שלב הרביעי – בניית האתר.

בניית אתרי תדמית – הטבה מיוחדת

כל המזמין בניית אתר תדמית מקבל חודש ראשון קידום אורגני מתנה! שכולל:

  • חקר מילות מפתח בגוגל – חקר מילות מפתח נועד לאיתור הלקוחות הפוטנציאלים, מטרתו לדעת במדויק מה הלקוחות הפוטנציאלים מקלידים כשהם מחפשים את השירותים שלכם, ומצד שני כמה גולשים מחפשים את השירותים שלכם.
  • בניית אתרי תדמית בהתאמה למנועי החיפוש עריכת כל התכנים שתספקו, הכנסת הכותרות ועריכת הכותרות. הגדרת כל הדפים (דף דף) לגוגל. 
  • קישורים מאתרים אחרים לאתר שלכם בכל רחבי הרשת.
  • המלצות לכתיבת תכנים נוספים – לאחר חקר מילות המפתח אני אראה אם חסר תוכן אשר חשוב לקידום האתר בגוגל ולמיגנוט לקוחות.

כמה חוות דעת על בניית אתרי תדמית

בעלי עסקים, הסרטון הזה עבורכם - איך לא ליפול בפח בבניית אתרי תדמית

בניית אתרי תדמית היא דרך לשווק את העסק ולהגיע ליותר לקוחות

אתרי תדמית שנבנו נכון מגדילים את מאגר הלקוחות. לא משנה מה העסק שלכם, אתר מייצר הכנסות, מקדם מוניטין בקרב לקוחות ומעביר מסרים שיווקיים חזקים – בין אם העסק קטן או גדול, בעל ותק או חדש לגמרי.
אתרי תדמית מספקים תמונה על העסק שלכם ללקוחות שלכם וללקוחות הפוטנציאלים שלכם 365 ימים בשנה 24/7.
מחפשי שירותים ומוצרים נמצאים באינטרנט: בוחנים, קוראים ומשווים שירותים ומוצרים. גם אם הפנו אליכם לקוחות פוטנציאלים, היו בטוחים שהם יחפשו אתכם בגוגל בכדי לברר עליכם.
כל עסק צריך לקוחות – הטכנולוגיה משתנה משתנה מיום ליום אך הצורך בלקוחות אינו משתנה.
אתר תדמית הוא הראי לעסק, ובהחלט שאין הזדמנות שנייה לעשות את הרושם הראשוני – מחקרים מראים שגולש שנכנס לאתר מחליט תוך 8 שניות אם להמשיך לגלוש באתר או לעבור לאתר אחר.
בין אם מדובר בעסק חדש או ותיק, קטן או גדול, תפקיד אתר תדמית לשדר מקצועיות, להראות את אופי העסק ולהתחבר לגולש באתר.
בניית אתרי תדמית מנצחים – לי ניסיון של שנים בבניית אתרי תדמית לעסקים, חברות וארגונים. אני יודעת את תורת מיגנוט הלקוחות, ליצירת רושם חיובי בעולם הדיגיטלי.
לפני הכל, כל אתר שנבנה מתחיל בחקר מקיף של קהל היעד: מה הם מחפשים בדיוק והאתר נבנה רק לאחר מכן.

בניית אתרי תדמית – נקודות חיוניות

1. תוכן
התוכן הוא בוודאי המלך. הצגת התוכן צריכה להיות המטרה העיקרית שלכם והנגישות שלו לגולשים נמצאת בראש סדר העדיפויות שלכם.
יש מגוון נרחב של תכנים:
כְּתִיבָה – צורת התוכן הפופולרית ביותר שיש. צורתו משתנה מפוסטים קצרים ועד מאמרים ארוכים מאוד.
תמונות – כפי שאומרים: תמונה שווה אלף מילים. יש לתמונות שימושים רבים בצורה של תמונות, באנרים או מצגות/גלריות.
פודקאסטים – הקלטות שמע של תוכן מדובר.
סרטונים – הדובדבן של הקצפת – סוג התוכן הפופולרי ביותר כרגע. רק זכרו שסרטון צריך להיות מקצועי או בכלל לא.
2. עיצוב ואפיון
זה נשמע פשוט, נכון? ובכן לא. קשה ליצור עיצוב אתר שישלים את העסק וידגיש את התוכן הטוב ביותר. צריך לקחת בחשבון גורמים רבים מפני שלגולשים יש דעות חזקות אבל מגוונות וקשה לשמח את כולם.
ודאו שהלוגו, הכפתורים, רכיבי הטפסים, התפריט וכל האלמנטים נראים אותו הדבר בכל האתר.
דף הבית – זה הדבר הראשון שרוב הגולשים שלכם רואים. תכנו היטב מה להציג כאן כדי לשכנע את הגולשים לקרוא ולהניעם לפעולה: בין אם זה יצירת קשר או רכישה בחנות.
עמוד צור קשר – ככלי מפתח ליצירת לידים, חייב להיות ברור וקל לשימוש.
דפי טקסטים – אתם צריכים אותם עבור תוכן שגרתי כמו מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש שלך.
תבניות מסוג תוכן – כל סוג תוכן שאתם מתכוונים להעלות לאתר חייב להיות מקורי.
הררכיה – יש לקחת בחשבון את האופן שבו הקטגטריות בנויות ומוצגות.
דפי שגיאה – גולשים לא צריכים לראות אותם לעתים קרובות, אבל אולי הם יראו אותם בשלב מסוים. אלה צריכים להיות מושכים מספיק כדי לשכנע את המבקרים להישאר באתר.
תצוגות ניידות – בימים אלה חלק משמעותי מאוד מהתנועה שלכם תגיע ממכשירים ניידים. חשוב להתאים את כל הדפים למכשירים ניידים

בניית אתרי תדמית לעסקים

כ 18 שנים עזרתי לעסקים לבנות ולשנות את הנוכחות שלהם ברשת באמצעות מעטפת שלמה: אפיון אתרים, בניית אתרים, שדרוג אתרים וקידום אורגני וממומן בגוגל.

אם יש לכם שאלות בכל נושא אל תהססו ליצור קשר

צריכים עזרה? צרו קשר לקביעת פגישת ייעוץ עם פנינה ולטר

מוזמנים לקרוא גם על: בניית חנות אינטרנטית

לשיחה בוואטסאפ
אשמח לעזור
היי, איך אפשר לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן