ONE PAGER

בניית אתר ONE PAGER יכול להיות דרך יעילה להציג מידע חשוב על העסק וליצור נוכחות דיגיטלית תמציתית.

להלן מספר שלבים שכדאי לבצע בעת בניית אתר ONE PAGER

עשרות השנים אני מסייעת לבעלי עסקים קטנים לבנות את האתר שמתאים לעסק שלהן, והנה 9 הדגשים החשובים לבניית ONE PAGER:

1. מה היעד שלכם? התחילו בזיהוי המטרה העיקרית של האתר. האם הוא נבנה כדי לקדם מוצר או שירות ספציפי, לספק מידע חיוני או ללכוד לידים? מטרה ברורה תעזור לכם לבנות את האתר ולעצב אותו בצורה יעילה.

2. חלוקת האתר – חלקו את אתר  למקטעים עם כותרות ברורות. כל חלק צריך להתמקד בנושא ספציפי כגון:  מבוא, אודותינו, שירותים, המלצות, תיק עבודות, יצירת קשר וקריאה לפעולה.

3. תוכן – צרו תוכן תמציתי ומשכנע לכל חלק. השתמשו בכותרות מעניינות, בתיאורים קצרים כדי להעביר את המסר. שלבו תמונות המשלימות את התוכן ומשפרות את המראה הכללי של הדף.

4. תפריט וגלילה – מכיוון שהאתר מצריך גלילה, חיוני להפוך את התפריט לאינטואטיבי וקל. יש לכלול תפריט קבוע עם קישורי עוגן המאפשרים למשתמשים לקפוץ ישירות למקטעים ספציפיים. זה יעזור למבקרים לנווט בדף בצורה חלקה.

5. הנעה לפעולה ברורה – הציבו הנעה לפעולה ברורה ובולטת שמתיישרת עם מטרת האתר. זה יכול להיות כפתור חיוג או טופס פנייה, הרשמה לניוזלטר או ביצוע רכישה.

6. מותאם לניידים – ודאו שהאתר  רספונסיבי ומוצג כהלכה במכשירים ובגדלים שונים של מסך. בידקו אותו בטלפונים ניידים, טאבלטים ומחשבים שולחניים כדי להבטיח חווית משתמש קלה בכל המכשירים.

7. עיצוב ומשיכה חזותית – בחרו עיצוב מושך בקו אחד עם זהות המותג שלכם. יש לשקול להשתמש בחלל לבן כדי ליצור פריסה נקייה ולא עמוסה מדי.

8. זמן טעינה – אתרי אינטרנט בכלל ואתרי ONE PAGER בפרט צריכים להיטען במהירות כדי לספק חווית משתמש חלקה. בצעו אופטימיזציה של גדלי התמונות והשתמשו בטכניקת שמירה במטמון כדי לשפר את מהירות טעינת הדפים.

9. ניתוח ומעקב – שלבו כלי ניתוח  כגון גוגל אנליטיקס, כדי לנטר את הביצועים של אתר האינטרנט. עקבו אחרי מדדים כמו צפיות בדף, שיעור יציאה מדף הבית והמרות כדי לקבל החלטות מבוססות נתונים ולבצע אופטימיזציה ליעילות האתר.

זכרו, אתר ONE PAGER צריך להיות תמציתי, מושך ויזואלית וקל לניווט. 

אני לא בונה לך דף נחיתה – עדיף ONE PAGER

הרבה מגיעים אלי עם בקשה לבנות להם דף נחיתה, הדבר "הקטן" שהם לא חשבו עליו: דף נחיתה צריך לקדם בממומן, לעשות קמפיינים בגוגל, פייסבוק וכל שאר הרשתות כדי להגיע לתוצאות. לפעמים עלות קליק הינה עשרות שקלים. 

תמיד כדאי לדעת את כל הנתונים לפני שמתחילים. בסרטון הצמוד ההסברים מדוע עדיף ONE PAGER ברוב המקרים ולא דף נחיתה.

רוצים לבנות ONE PAGER ? לנו הפיתרון המושלם

צרו קשר לקביעת פגישת ייעוץ! הקפה עלינו...

לשיחה בוואטסאפ
אשמח לעזור
היי, איך אפשר לעזור?
Call Now Button