שיווק באינטרנט באמצעות חנות בינלאומית

כמעט כולנו שמענו על כך שדואר ישראל קורס כיום מעומס חבילות של פריטים שנרכשו על ידי ישראלים בחנויות כמו אלי אקספרס ואיביי. אבל לא כולם יודעים כי התופעה קיימת גם לכיוון ההפוך וישראלים רבים מתחזקים חנויות בינלאומיות בפלטפורמות ענק כמו אמזון, איביי ואטסי. היתרון הגדול בחנויות אלו הוא שהגולש מגיע לשם עם כוונה ברורה לרכוש וחנות הענק נחשבת כאמינה וכמגינה על הלקוח מכל תרמית או איחור. 

במה כרוכה פתיחת חנות בינלאומית באינטרנט?

באיביי תשלמו בין חמישה לעשרים דולר מדי חודש, עלות תחזוקת חנות. באמזון ובאטסי אין תשלום חודשי קבוע. בכל החנויות ישנה עמלת רכישה המתנכה מהסכום ברוטו של המוצר.
באמזון העמלה היא שנים עשר אחוזים, באיביי עשרה אחוז ובאטסי בסביבות השלושה אחוזים.
בנוסף לסכום החודשי הקבוע קיימת גם עמלת מכירה היורדת מהסכום ברוטו של המכירה שלכם:
באמזון עמלת המכירה היא שנים עשר אחוזים. באטסי היא שלוש וחצי אחוזים ובאיביי העמלה היא עשירית מסכום המכירה.
איביי ואטסי עובדים עם פאיפאל, שירות התשלומים הבינלאומי הגובה סכום של מספר אחוזים מכל מכירה ועמלת המרת מטבע מש"ח לדולרים וחזרה.

כמה יעלה לנו לקדם מוצרים ספציפיים בחנות?

בחנות שבה קיימים עשרות מליוני פריטים, קידום מוצר הוא דבר הכרחי. באיביי מחיר ההרשמה כולל קידום מאה וחמישים מוצרים במחיר רגיל ועוד כמאה במכירה פומבית, באטסי תשלמו עשרים סנט על כל מוצר מקודם הנכנס לרשימות החנות. המיקום שלכם ברשימה יהיה תלוי בפרמטרים כמו דירוג החנות לפי ביקורות הגולשים ומחיר כדאיות.

כמה יעלה לנו משלוח?

אתם יכולים לשלוח ישירות מהארץ לחו"ל ואז תצטרכו לשקלל האם מחיר המשלוח משתלם ואתם יכולים לאחסן את הסחורה באחד המחסנים בארה"ב שמייעדים איביי או אמזון (תמורת עמלה) ולפי המקובל בכל חנות, יהיו פריטים מסויימים מעל עלות מסויימת שיזכו למשלוח חינמי.
פתיחת החנויות הגדולות לישראלים בהחלט מהווה הזדמנות לרבים, אך צריך לזכור שגם בחנויות הענק הכסף לא צומח על העצים ויש לדאוג לאחזקת חנות מקצועית ואמינה המוכרת סחורה איכותית ועומדת בהבטחותיה לקונים.

מוזמנים להמשיך לקרוא: בניית חנות וירטואלית

צרו קשר לקביעת פגישת ייעוץ! הקפה עלינו...

לשיחה בוואטסאפ
אשמח לעזור
היי, איך אפשר לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן