הציגו מודעות המתאימות לעמודים בהם ביקר הגולש
ספציפיות היא שם המשחק.
אם הגולש ביקר רק בעמודים המציעים מחשבי Dell אל תנסו למכור לו את האיירבוק החדש.
אם גולש חיפש בחנות נעליים שלכם "נייק" אל תנסו למכור לו "ריבוק".
ככל שהמודעה תתאים לצרכים של הלקוח כך יגברו סיכויי ההמרה.
הפרידו בין קהלים שונים המגיעים לאתרים שלכם
האם הגולשים שקונים הכי הרבה מגיעים מגוגל אדוורדס או מפייסבוק אדס או אולי הם בכלל מגיעים מסרטון יוטיוב שצבר פופולאריות והפך ויראלי.
ניתוח הקהל יאפשר לכם להשקיע זמן וכסף בקהלים ששוים את ההשקעה.
מכמה משתמשים ניתן להפעיל רימרקטינג?
בניגוד לדיעה הרווחת, רימרקטינג ניתן להפעיל גם על מספר קטן מאוד של משתמשים וכדאי להפעיל גם בגוגל אדוורדס וגם בפייסבוק אדס.
מוזמנים להמשיך לקרוא: קידום אתרים ממומן