1. מספק ROI גבוה (דירוג)
אין צורה אחרת של שיווק באינטרנט שיכולה לספק תשואה ממש כמו SEO. פעמים רבות לעסק לא תהיה הצלחה עם קידום במנועי חיפוש, מפני שהחברה שהעסיקו היא חסרת ניסיון או שהיא פשוט מיקור ואין להם שמץ של מושג ממה קידום מוצלח מורכב.
אתרים רבים נשרפים על ידי חברות כאלה שפשוט אין להם את הידע כדי לספק תוצאות.
כאשר קידום אתרים לעסקים קטנים נעשה בצורה נכונה הוא יכול לספק תנועה אורגנית ללא הפסקה שתעלה כמות עצומה של כסף אם זה היה קידום ממומן על בסיס קליקים.
2. המתחרים שלכם עושים את זה
עסקים רבים נמצאים תחת ההנחה כי קידום אתרים לעסקים קטנים צריך רק להיעשות עד דירוג העליון של מילת המפתח, אבל זה לא מדויק בכלל.
אם האתר שלכם מגיע למקומות הראשונים זה ידרוש עבודה כדי לשמור על הדירוג.
העסקים המתחרים עובדים על קידום האתר שלהם, כך שאתם צריכים גם להתחרות כדי לנצח אותם. לא לשבת בחיבוק ידיים ולתת להם לקחת את הנתח המכריע של תנועה לעסק שלך.
האם אתם תשבו בחיבוק ידיים ותעבירו עסקאות למתחרים שלכם?
3. הלקוחות שלכם ניידים
תנועה הניידות ממשיכה לגדול בקצב מהיר וכיום היא שוות ערך לתנועה ממחשבים שולחניים.
קידום אתרים לעסקים קטנים מאפשר לעסק שלכם להימצא על ידי צרכנים שמחפשים באופן פעיל את השירותים והמוצרים שהעסק שלכם מספק.
אופטימיזציה של מנועי חיפוש יעזרו לעסק שלך להימצא על ידי אנשים שיכולים להפוך לביקורים בחנות, שיחות טלפון, או רכישות באינטרנט אפילו מידיות.
חיפוש סלולרי הוא ההווה, אז אתם צריכים לוודא שהעסק שלכם מוכן לזה.
4. כולם מחפשים עסקים מקוונים
האינטרנט נוח לצרכן. צרכנים כיום מחפשים עסקים, בודקים מוצרים, בוחנים עסקים, ואפילו מבצעים רכישות באינטרנט.
הם עושים זאת מהנוחות של הבית שלהם, על שולחן עבודה, או תוך כדי תנועה ממכשיר נייד. אם אתם רוצים להימצא באינטרנט אז אתם צריכים קידום אתרים לעסקים קטנים – SEO.
השקעה בקידום אתרים אורגני היא חשובה עכשיו יותר מאי פעם בעבר.
מיליוני אנשים משתמשים ב- Google מדי יום כדי לחפש מוצרים ושירותים, החל מ"טיפול בצרבת" ועד ל- "מארזים לרמקולים".
האנשים האלה, שהם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, לוחצים על התוצאות הראשונות בגוגל.
אף אחד לא הולך לדף ה- 4.
בין אם אתה עסק גדול או עסק קטן, משמעות הדבר היא כי רק אתרים שנמצאים במקומות הראשונים- יימצאו. לכן חשוב מאוד להתחיל תהליך של קידום אתרים לעסקים קטנים.
SEO הוא אוסף של דרכי פעולה – טקטיקות שעוזרות לדירוג אתר במקומות ראשונים של גוגל עבור מילות מפתח – מונחי חיפוש המתארים את העסק שלהם ואת המוצרים והשירותים שאתם מציעים.