אתרי אינטרנט עובדים! הם מגדילים את מאגר הלקוחות. לא משנה מה העסק שלך, אתר יכול לייצר הכנסות, לקדם מוניטין בקרב לקוחות ולהעביר מסרים שיווקיים חזקים – בין אם העסק שלך קטן, גדול או בין לבין, מבוסס או חדש לגמרי.
אנשים משתמשים באינטרנט במספרים הגדלים יותר ויותר בכל יום. אפילו אם אתה עסק קטן, שירות, קבלן או יועץ מקומי, רוב הסיכויים שאנשים השתמשו במנועי החיפוש כדי לחפש את השירות שלך – ואם אין לך אתר.. אתה לא קיים.
אתר אינטרנט מספק תמונה על העסק שלך ללקוחות שלך וללקוחות הפוטנציאלים שלך – 365 ימים בשנה 24/7.
בעוד שאתרי חנויות פופולריים יותר ויותר, הרוב המכריע של האתרים הם עדיין אתריי תדמית, מידע ותקשורת ולא אתרי מכירות.
מחפשי שירותים ומוצרים נמצאים באינטרנט: בוחנים, קוראים ומשווים.
גם אם הפנו אליכם לקוחות, היו בטוחים שהם מחפשים אתכם בכדי לברר עליכם.
כל עסק צריך לקוחות – הטכנולוגיה משתנה במהירות אך הדבר היחידי שלא משתנה זה הצורך בלקוחות.
אתר תדמית הוא ראי העסק, הפתגם שאין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני מאוד מתאים בסיטואציה מפני שמחקרים מראים שגולש שנכנס לאתר מחליט ב 8 שניות אם להמשיך לגלוש באתר או לעבור לאתר אחר.
בין אם מדובר בעסק קטן או גדול, תפקיד אתר תדמית להראות את אופי העסק, לשדר מקצועיות ולהתחבר לגולש באתר.
בניית אתר תדמית מנצח – לנו ניסיון של שנים בבניית אתרי תדמית למיגנוט לקוחות, ליצירת רושם חיובי בעולם הוירטואלי ולפני הכל, כל אתר שנבנה מתחיל בחקר מקיף של קהל היעד: מה הם מחפשים בדיוק והאתר נבנה רק לאחר מכן.
בעת תכנון בניית אתר תדמיתי, ישנם מספר דברים שצריך לקחת בחשבון:
לפני בניית האתר אנו עושים חקר מעמיק על קידום אתרים בגוגל (חקר מילות מפתח ) כדי שהאתר התדמיתי יביא לקוחות ומצד שני אנו חושבים על חווית המשתמש והרושם שהאתר עושה וכמובן שדואגים להנעה לפעולה: בניית אתרים.