בניית אתרים לעסקים

אני מספקת שירותי בניית אתרים לעסקים המספקים תוצאות

בניית אתרים לעסקים דורשת מומחיות, אני משתמשת בכל 18 שנות הניסיון שלי בבנייה וקידום בגוגל כדי שהאתר של העסק יהיה מרשים (במחשב ובנייד) ויטוס מהר בגוגל.

אני מעניקה לעסקים ביטחון שהאתר אכן הוא רכוש העסק! 

אני בונה אתרים ב WordPress – מערכת ניהול התוכן המובילה בעולם שגוגל אוהב ומקדם.

בניית אתרים לעסקים - מתיק העבודות

בניית אתר לחברה שקהל היעד שלה לקוחות בחו"ל

בניית אתר באנגלית לחברת TECOM (גם את האתר בעברית בניתי). קהל היעד של החברה הינם לקוחות בחו"ל והדגש הושם על כך.

בניית אתר לעסק - משרד תיווך

בניית אתרים לעסקים נעשית לאחר חקר מילות מפתח. אם תעשו חיפוש בגוגל, גם כיום אחרי 5 שנים מהבנייה, משרד תיווך בהוד השרון של איריס מככב בעמוד ראשון

בניית אתר דו לשוני לחברת הייטק

בניית אתר לחברת הייטק – פיתוח מדפים אינטראקטיביים

בניית אתר חנות למכירת יהלומים

בניית אתר חנות הכולל סליקה. האתר נבנה לאחר חקר מקיף ואפיון מדוייק. 

כולם רוצים שהאתר העסקי שלהם ייראה מושך, אבל זה חיוני לבנות אתרים שמתמקדים בצרכי הגולשים במקום רק ליצור אתר אלגנטי מבחינה גרפית שלא מצליח להמיר.

לפניי תחילת בניית אתר לעסק צריך לדעת: העסק מקבל כ 8 שניות להרשים את הלקוחות הפוטנציאליים באמצעות עיצוב אתר בעל טעינה מהירה, אטרקטיבי ואינפורמטיבי.

בניית אתרים לעסקים – איך מתחילים?

  1. זיהוי העסק – לכל עסק, יש צרכים, יעדים ויעדי מכירה שונים. יש צורך להבין כיצד אתר אינטרנט שלכם ישפיע על המטרות העסקיות שלכם.
    מחקר – הצעד הבא שלנו כולל מחקר מקיף כדי לדעת יותר על המתחרים שלכם, הקהלים, התעשייה וכו'.
  2. UX/UI – לעולם לא מתחילים לעצב את האתר מבלי לפרוס מסגרת קווית ומפת אתר. זה עוזר להגדיר את הפונקציונליות, התכונות העיקריות והמבנה של האתר החדש.
  3. חקר מילות מפתח – חקר מדוייק בגוגל לבדיקת מספר המחפשים את השירותים/המוצרים של העסק.
  4. אסטרטגיית תוכן – כאן, יש צורך לקבוע איזה תוכן נחוץ ובעל ערך יכול להפוך את האתר למשפיע יותר. לתוכן יש תפקיד חיוני בתהליך העיצוב ובניית האתר.
  5. תִכנוּן – מתחילים בתכנון ובנייה מכוון לקוח, מכוון מותג, שבו הלקוחות שלכם יכולים לנווט בקלות, למצוא תשובות ולגלוש במהירות.

חווית משתמש – בניית אתרים לעסקים

כשמתחילים לחקור כיצד לעצב או לבנות את דף הבית, פשוט הישארו ממוקדים ברושם הראשוני של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, שכן מתן חווית משתמש מצוינת מתחיל מהכרת הציפיות של משתמשי היעד. אתר אינטרנט עם חוסר חווית משתמש מעולה מקדיש פחות תשומת לב לנגישות ובכך מושך מעט מאוד תנועה.
ארכיטקטורת מידע הוא תהליך של ארגון נתוני האתר כדי להפוך אותם לאינטואטיביים, ברורים ונגישים יותר. רק תארו לעצמכם שנחתתם באתר שמתוכנן בצורה גרועה וגורם לכם ללחוץ על כפתור הסגירה תוך שניות.
ניווט צריך להיות ברשימת העדיפות שלכם בזמן יצירת פריסה לאתר שלכם. יש לשים לב לשלושה מאפיינים עיקריים לניווט טוב:
בְּהִירוּת
עֲקֵבִיוּת
פַּשְׁטוּת

כמה חוות דעת על בניית אתרים

בעלי עסקים, הסרטון הזה עבורכם - איך לא ליפול בפח בבניית אתרי תדמית

בניית אתרים לעסקים וארגונים

כ 18 שנים אני עוזרת לעסקים ואירגונים לבנות את הנוכחות שלהם ברשת באמצעות: אפיון ובניית אתרים, שדרוג אתרים וקידום בגוגל אורגני וממומן.

אם יש לכם שאלות בכל נושא אל תהססו ליצור קשר

צריכים עזרה? צרו קשר לקביעת פגישת ייעוץ עם פנינה ולטר

מוזמנים לקרוא גם על: בניית אתרי תדמית

לשיחה בוואטסאפ
אשמח לעזור
היי, איך אפשר לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן