קידום ממומן בגוגל מאפשר להציג מודעות בתשלום בתוצאות החיפוש או באתרים ברשת של גוגל. המפרסם משלם לפי קליק (PPC), ומחליט על תקציב, מילות מפתח, קהל יעד ועוד.
מנתחים את קהל היעד, בודקים אילו ביטויים מחפשים בפועל, ומשלבים ביטויי זנב ארוך (long tail) לקבלת תנועה ממוקדת יותר ופחות תחרותית.
גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי בעולם – המודעות שלך נחשפות בדיוק לאנשים שמחפשים את מה שאתה מציע, ברגע הנכון. מדובר בפרסום ממוקד, מדיד, וגמיש מבחינת תקציב.
קידום ממומן = הופעה מיידית + תשלום לפי קליק
קידום אורגני = הופעה טבעית + תהליך ארוך טווח
הדרך הנכונה לרוב היא לשלב בין השניים.
העלות משתנה לפי תחום, תחרות ומילות המפתח. אפשר להתחיל גם עם תקציב יומי של 20–50 ש״ח, אבל ככל שהתקציב גבוה יותר – כך ניתן להגיע ליותר תוצאות במהירות.
לא. ניתן לעצור או להשהות את הקמפיין בכל שלב. אנחנו ממליצים על עבודה חודשית עם ניתוחים ודוחות כדי לשפר ביצועים לאורך זמן.
מחקר מילות מפתח
ניסוח מודעות אפקטיביות
בניית קמפיינים מותאמים
אופטימיזציה שוטפת
מעקב ודיווח
בשונה מקידום אורגני שלא ניתן לקדם דף נחיתה, בקידום ממומן בהחלט שניתן. עמוד נחיתה ממוקד עם מסר ברור ומעוצב נכון יכול להניב המרות גבוהות – במיוחד כשמשלבים אותו עם מודעות ממוקדות בגוגל.