שיפור מיקום בגוגל – טיפים

איך לשפר את הקידום האורגני של האתר באמצעות שיפור ציון הפייגספיד?

מהירות האתר היא חשובה מאוד בכל אספקט אפשרי. גולש המגיע לאתר מסוים יחכה רק מספר שניות לפני שיחליט לעזוב את האתר ולעבור לאתר אחר ברשת.

גוגל יודעים זאת ובשנים האחרונות הכניסו את מהירות האתר לרשימת הגורמים החשובים במיקומו בתוצאות החיפוש של אתר. אף קידום אורגני לא יהיה מושלם ללא שיפור מהירות הטעינה של האתר.

כיצד נמדוד את מהירות האתר?

לשם כך קיים הכלי   Google Pagespeed  המנתח את האתר, נותן לו ציון מהירות מ1 עד 100 ומפרט מה הם הגורמים הטעונים שיפור.

גוגל גם מעניק צבע לציון: צבע ירוק משמעותו עובר, צבע צהוב משמעותו טעון שיפור וצבע אדום מעיד על בעיה קשה אשר תגרום למיקום נמוך יותר בגוגל עד אשר תיפתר.

כיצד נוכל לשפר את מהירות האתר שלנו

חברת האחסון – בידקו כי חברת האחסון איתה אתם עובדים היא מהירה דיה וכי רוחב הפס גדול דיו לתעבורה הצפויה לאתרכם. מומלץ מאוד לקרוא אתרים שונים המספקים ביקורות על חברות האחסון. באתר Whereishosting  (לשים לינק) תוכלו לדעת היכן אתר מסוים מאוחסן. אם נתקלתם באתר הנראה לכם מהיר מאוד, בידקו היכן הוא מאוחסן ושיקלו אפשרות לאחסן שם את אתרכם.

אופטימיזצית תמונות באתר – אחד הגורמים לציון נמוך הוא גודל תמונות גדול מדי. על מנת לשפר את הציון תוכלו להשתמש בפלאגינים כמו WP-SMUSH  (לינק)  וזיכרו לדחוס עם פוטושופ את התמונות הבאות שתעלו.

פלאגינים כמה שפחות – כמה שתשימו יותר פלאגינים ווידג'טים באתר שלכם, כך מהירות הטעינה שלו תפחת.

תבנית מהירה – היזהרו מתבניות כבדות מאוד עם אפקטים המצריכות זמן טעינה אסטרונומי.

פלאגין קאש – הפלאגין הזה הכרחי בכל אתר דינאמי כמו וורדפרס ומאפשר דחיסת תוכן על מנת שהאתר יעלה מהר יותר. הפלאגינים הנפוצים ביותר לוורדפרס הם wp-cash , w3 cash  ו wp-rocket   לשניים האחרים הוא פלאגין בתשלום אך בהחלט שווה את ההשקעה.

ישנן המלצות רבות בפייג ספיד על צמצום קבצי js ו css   אך שימו לב, אם אינכם יודעים מה אתם עושים, אל תתעסקו עם הקוד!

עוד טיפים לקידום אתרים כאן בקישור.

צרו קשר לקביעת פגישת ייעוץ! הקפה עלינו...

לשיחה בוואטסאפ
אשמח לעזור
היי, איך אפשר לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן