וורדפרס או וויקס

***במצגת: הבלוג של חברת וויקס נבנה על מערכת וורדפרס – מוזמנים להקליק על כל תמונה ולראות בגודל מלא

אתרי וויקס לעומת וורדפרס

תמיד אני נשאלת את השאלה, מה עדיף וורדפרס או וויקס, במאמר זה אני אנסה לפרט:

אם אתם רוצים לבנות אתר לבד ולא חשוב לכם קידום, אין לכם צורך בלקוחות שיגיעו לאתר, אז אתם יכולים לבנות את האתר במערכת וויקס מפני שהמערכת קלה לתפעול ( גם לילדים ) , אין צורך בבעל מקצוע או בונה אתרים בכדי להקים אתר.

לפני שנתחיל אציין שקהילת וורדפרס התפשטה ליותר מ -60 מיליון אתרי אינטרנט החל מ -2012, מרבית האתרים כיום הם על מערכת וורדפרס והנה כמה סיבות:

גמישות

וורדפרס היא פלטפורמת קוד פתוח, כלומר, הקודים שלהם פתוחים לכל אחד להשתמש ולשנות. כל המתכנתים יכולים להשתמש וורדפרס כדי ליצור ערכות נושא משלהם או תוספים עבור אחרים כדי להוריד בחינם, או כדי לרכוש תמורת תשלום.

קלות שימוש

אתרי וורדפרס לא קלים לבנייה לחסרי ניסיון. למרות שהמערכת גמישה היא גם מורכבת אך בעלי ניסיון יכולים להתאים את האתרים לצרכי הלקוחות בעוד שאת אתרי וויקס לא ניתן לשנות כלל. בהחלט ניתן ללמוד כיצד להשתמש בוויקס הרבה יותר מהר מוורדפרס אך מלבד לגרור ולשחרר פסקאות, תמונות, שקופיות, עגלת קניות לחצנים, וכו' לא ניתן לשנות דבר.

קידום אורגני

אופטימיזציה למנועי חיפוש – קידום הוא חיוני להצלחה באינטרנט. יש כמעט 200 מיליון אתרי אינטרנט פעילים  ורק מעטים מהם יכולים להתבלט. האתר היפה ביותר בעולם אינו בעל ערך רב אם אף אחד לא יכול למצוא אותו.

לוויקס יש אתרים יפים אך האם הם טובים לקידום?

התשובה הקצרה: לא! לפני כמה שבועות הייתי ממשיכה וכותבת במיוחד בעברית מפני שלא ניתן לתת לכתובות הדפים שמות בעברית, מפני שההגדרות לא מתאימות לעברית ועוד ועוד. אך על פי הממצא הבא שלי השורה התחתונה: אתרי וויקס כמעט בלתי אפשריים לקדם בכל שפה ולראייה: הבלוג של וויקס נבנה על מערכת וורדפרס, אם הם בנו את הבלוג שלהם על וורדפרס, למה שאתם תבנו על וויקס?

יש שאלות בנושא בניית אתרים?

צרו קשר לקביעת פגישת ייעוץ! הקפה עלינו...

לשיחה בוואטסאפ
אשמח לעזור
היי, איך אפשר לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן