קידום אתרים לעורכי דין

מהו קידום אתרים לעורכי דין ?

אופטימיזציה למנועי חיפוש של עורכי דין (SEO) מטרתו להגדיל את התנועה לאתר של משרד עורכי דין על ידי השגת מיקומי דירוג בעמוד הראשון במנועי החיפוש.
כאשר אנשים צריכים עורך דין או שירותים משפטיים, הם בדרך כלל משתמשים באחת מהדרכים הבאות כדי למצוא אחד להעסיק:
1. מנועי חיפוש
2. מפה לאוזן
3. מדיה חברתית
היכולת להגיע לקהל נרחב באופן אורגני (כלומר ללא פרסום) במדיה החברתית ירדה משמעותית במהלך השנים האחרונות – במיוחד בפלטפורמות כמו פייסבוק. זה גרם לעסקים רבים לפנות לפרסום בתשלום PPC – וזה מה שפייסבוק רצתה כל הזמן.
זה די ברור שעבור רוב האנשים, החיפוש הוא הדרך שלהם למציאת שירותים משפטיים – החיפוש המקוון כמעט תמיד שולט בשלב המחקר.
אם ננתח את ערוצי השיווק הדיגיטליים שממנפים משרדי עו"ד גדולים כדי להשיג תנועה לאתר שלהם, אנו רואים שחיפוש אורגני עולה בהרבה על מדיה חברתית ופרסום בתשלום.
מבין כל האפיקים שמשרד עורכי הדין שלך יכול להשקיע בהם, אופטימיזציה למנועי חיפוש היא היחידה עם יכולת להחזיר תשואות לאורך זמן.
תוכן באתר, לדוגמא, מציג שלוש הזדמנויות:
1. הפוטנציאל לדירוג גבוה עבור יותר מילות מפתח ולהניב יותר תנועה
2. היכולת לתוכן איכותי וליצור בניית קישורים טבעית לשיפור היכולת שלך לדרוג גבוה יותר ב-Google אפילו יותר
3. היכולת להמיר מבקרים באתר ללקוחות פוטנציאליים על ידי שכנוע לסמוך עליך וליצור איתך קשר.

מדוע קידום אתרים למשרד עורכי דין חשוב ?

הדרך שבה צרכנים מוצאים, חוקרים ובוחרים משרד עורכי דין נעשה במנועי החיפוש.
החיפוש הוא 53 אחוז מכלל התנועה באתר, בעוד שחיפוש בתשלום מוביל רק 27%.
כאשר גוגל נוסדה בשנת 1998, הוגשו כ-10,000 שאילתות חיפוש ביום, כיום אנחנו על 3.5 מיליארד שאילתות חיפוש ביום.
כמעט 93% מכלל התנועה הגלובלית מקורה בחיפוש Google, גוגל תמונות ומפות גוגל.
כמעט שליש מהצרכנים משתמשים במנועי חיפוש על בסיס יומי.
49% מהמשווקים מאמינים שחיפוש אורגני הוא הערוץ הרווחי ביותר שבו הם משתמשים.

מדוע משרד עורכי דין צריך אתר מותאם עבור מנועי חיפוש והמרות?

עורכי דין זקוקים לאתר מותאם למנועי חיפוש מכיוון שמנועי חיפוש הם הדרך העיקרית שבה אנשים מוצאים עסקים להעסיק.
זה לא רעיון חדש, כמובן, שכן דפי זהב אינם (ולא היו כבר די הרבה זמן) המקור למחקר שהיה פעם.
עסקים צריכים את המשאב הטוב ביותר כדי לענות לשאילתות ולכוונות של המחפשים ולהציג את המומחיות של העסק.
אתר אינטרנט, לא משנה באיזה עסק אתה עוסק, הוא המרכז המרכזי לאסטרטגיות האופטימיזציה של מנועי החיפוש שלך. זה הבסיס לכל מה שתעשה כדי להציב את עצמך מול הלקוח הפוטנציאלי האידיאלי שלך, כמו גם ליצור ולקדם את המותג שלך.
70% ממשרדי עורכי הדין מקבלים תיקים חדשים דרך האתר שלהם.
המיקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל נושא שיעור קליקים של 31.7%.
למעשה, רק 0.78% מהמחפשים בגוגל לוחצים על תוצאות מהדף השני.

ערוצי שיווק נוספים של משרד עורכי דין

SEO משפטי מול PPC ו-Google Ads

תשלום לפי קליק ומודעות ממומנות בעצם "משכירות" את הנראות השיווקית שלך: הנראות הזו נעלמת ברגע שאתה מפסיק לשלם עליה. קידום אתרים במשרד עורכי דין הוא השקעה. לתוכן ולקישורים נכנסים יש השפעה ארוכת טווח, למעשה, הדירוגים שלהם מחלקים דיבידנדים הרבה אל העתיד. בסופו של דבר, SEO יוצר נכס בבעלות החברה שלך, לא שכר דירה.
יתר על כן, PPC בתעשייה המשפטית יכול להיות יקר להפליא. לדוגמה, זה עשוי לעלות לך יותר מ-50 ש"ח לקליק בממוצע אם אתה מציע למילת מפתח עם כוונה גבוהה כגון "עורך דין תאונות דרכים".

SEO מול שיווק במדיה חברתית

תעבורת חיפוש ממירה פי 10 יותר מתעבורת מדיה חברתית!
מנועי החיפוש (בעיקר גוגל) רק השתפרו בהבנת המשמעות מאחורי הביטויים שאנו מקלידים בהם ולכן משתמשים בהם אפילו יותר באינטרנט כדי לחתוך את כל הרעש.
עם כל כך הרבה אנשים שמשתמשים בחיפוש, הגיוני שעורכי דין המשווקים את עצמם באינטרנט צריכים להבטיח שהאתרים שלהם בנויים ומוגדרים כך שימצאו אותם בקלות באמצעות הכלים הללו.

לחברות התחרותיות ביותר אכפת מקידום אתרים אורגני ומשקיעות בכך

לפי מחקרים שנעשו 96% מהאנשים המבקשים ייעוץ משפטי משתמשים במנוע חיפוש בתהליך המחקר שלהם ו-74% מהצרכנים מבקרים באתר של משרד עורכי דין כדי לנקוט בפעולה.
במילים פשוטות, לקוחות פוטנציאליים משתמשים בחיפוש אורגני כדי למצוא ולהעסיק משרדי עורכי דין.
אין ספק שההיבט החשוב ביותר של מסע פרסום לקידום אתרים טמון במדידת ההחזר על ההשקעה שלך (לא רק כסף, אלא גם זמן). אחרי הכל, בין אם אתם שוכרים סוכנות עצמאית ובין אם אתם עושים את העבודה בעצמכם, אתם צריכים להיות בטוחים שהזרעים שזרעתם ישאו את הפרי הראוי.

אם אתם מוצאים את עצמכם זקוקים להערכת האתר שלכם מבחינה אורגנית ה-SEO, צרו קשר עם טייסת גוגל עוד היום כדי לדון באפשרויות שלכם.

מרכיבי מפתח בקידום אתרים במשרד עורכי דין

באלגוריתם של גוגל יש מאות גורמי דירוג שמכתיבים היכן אתר מדורג. הבנה ויישום של כולם כחלק מאסטרטגיית ה-SEO שלך דורשים ניסיון וחריצות כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

מחקר מילות מפתח

תארו לעצמכם ללכת למשפט מבלי להבין את עובדות המקרה. התוצאה תהיה קטסטרופלית. כך גם כאשר אתם מפרסמים דפים ומאמרים חדשים באתר שלכם. מחקר מילות מפתח הוא הבסיס לקידום אתרים טוב אחרי קידום אתרים טכני.
אם אתם יוצרים תוכן מבלי לבצע מחקר מילות מפתח קודם, בסופו של דבר תבזבזו זמן ותקציב בניסיון להביא אנשים לאתר שלכם עבור מונחי חיפוש שאף אחד לא מחפש.

שיווק באמצעות תוכן

אחת הדרכים החסכוניות ביותר להניע תנועה מוסמכת מקהל היעד שלך לאתר שלך היא באמצעות שיווק באמצעות תוכן.
הבנת ההבדלים החשובים בין דפי אזור תרגול, מאמרים בפוסטים בבלוג וכיצד לקבץ אותם כראוי לאורך ההיררכיה של האתר שלך יכולה לעשות את ההבדל בדירוג או לא.

שיווק באמצעות תוכן לעורכי דין כולל כמה נושאים חשובים

סוגי הדפים השונים שמשרד עורכי הדין שלכם צריכים.
כיצד ליצור אשכולות נושאים כדי להקל על הדירוג בגוגל.
שיקולים חשובים שגוגל מחילה על אתרים.
אופטימיזציה בדף – ארכיטקטורת האתר של משרד עורכי הדין שלך יכול להשפיע על הדירוג שלכם ב-Google ועל האופן שבו אתם מנתחים את נתוני הביצועים שלך בכלים כמו Google Analytics.
אופטימיזציה נכונה של הדפים שלכם למנועי חיפוש אינה קלה כמו יצירת דפים בלבד. מגוון גורמים עוזרים לגוגל להבין במה עוסק התוכן שלך ועד כמה הוא יספק את המחפשים שמחפשים תשובות.

צריכים עזרה? צרו קשר לקביעת פגישת ייעוץ עם פנינה ולטר

מוזמנים להמשיך לקרוא: קידום אתרים בגוגל

לשיחה בוואטסאפ
אשמח לעזור
היי, איך אפשר לעזור?
Call Now Button